Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 11:37   #113
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Mener du at det å ikke like noe legitimerer at andre ikke liker?
Jeg hadde ikke klart å leve med en ektefelle som ikke respekterte meg. Ikke under noen omstendighet.
Hadde jeg fått beskjed om at jeg bare fikk like lutefisk-ferdig med det så hadde vi ikke vært gift. I min verden oppfører ikke vokse folk seg sånn mot hverandre.

Det betyr ikke at jeg sitter og klager over lutefisk når vi får det servert (typisk festmat hos svigers), men jeg putter det ikke i munnen og får brekninger heller.
Det går nemlig fint an å oppmuntre unger til å spise ting man selv ikke spiser.

Mannen her spiser ikke torsk. Han spiser det meste av annen fisk, men klarer ikke smaken på torsk. To av ungene liker torsk og en av dem spiser det, men er ikke så glad i det. Det funker faktisk helt greit.


Hadde mannen min tvunget meg til å spise f.eks lever så hadde det vært skilsmissegrunn herogså, heldigvis ingen voksne som oppfører seg sånn rundt meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat