Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 12:00   #118
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.078
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Er dette uttrykk for en veldig lite forståelsesfull holdning, eller misforsto jeg deg nå? Hva folk spiser og ikke spiser har heldigvis ingenting å gjøre med hva slags selskap de er å være sammen med. Det er jo ikke akkurat noe de gjør med vilje eller for å bare være sære.
Mannen min er forresten veldig flink til å smake når vi er ute på restaurant og det er forventet at man spiser den forretten ned fisk, og han lager ikke noe nummer av det.

Det er akkurat det jeg skrev: jeg synes det er rart at det finnes så mange som brekker seg/kaster opp av mat og lukter. Det ante jeg ikke, og ja: jeg er glad for at det ikke er et problem jeg er vant til å møte. Jeg sa IKKE at man blir vanskelig av å spise med noen spesielle folk (hvis det var det du mente), eller at disse menneskene ikke kan være hyggelige folk.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat