Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 13:45   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaken synker sammen på midten

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Jeg snur alltid kakene oppned på rist med en gang jeg tar de ut av ovnen og lar de stå slik til de er avkjølt, da blir de perfekte hver gang!

Sist jeg bakte firkløverkake glemte jeg det først, så den hadde allerede begynt å synke når jeg kom på å snu den, men det gikk fint allikevel og den ble høy og jevn på toppen

Men hvis kanten på formen er høyere enn kaken, er jeg redd den revner ved at ikke hele "faller" ut av formen om den snus opp-ned?