Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 23:59   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager

Jeg synes det er aldeles nydelig å kunne sitte ute på søndag ettermiddag uten det hersens bråket fra klippere, motorsager og kantklippere. Skal først folk bryte loven så please gjør det fra kl 7 om morgenen til kirketiden er over.

I dag var det ikke ørens lyd ute Pga klippere av ulik sort. I går var det heldigvis fredelig. Ofte har jo også folk i nabolaget gjester på finværssøndager og det er hyggelig å sitte ute uten støy.

Vi har aldri klippet plen på søndager og vi har heller aldri sett behovet, trass plen som tar en del tid å klippe.

Klesvask henger jeg ut, men om naboen har selskap henger jeg ikke stativet nærmest dem fullt av undertøy.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat