Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-15, 12:04   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette noe alle vet? Forbudt ved lov å klippe gress på søndager.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg visste ikke dette og har klippet plenen mange søndager, men ikke på morgenen. Hvordan skal man få til å rekke alt på lørdager? Jeg syns det er litt overdrevent, hvor mye er det som ikke skal være lov på søndager? Blåsing av blader/hage? Motorsag? Vinkelsliper? Hamring? Båter med sterk motor som kjører frem og tilbake med vannskikjører etter seg? Kantklipper? Ja, jeg kanskje overdrever litt, men nå plages jeg kanskje ikke så mye av gressklipperdur og har ikke heller naboer så tett på.

Om du ikke rekker å klippe plenen din i løpet av de andre seks dagene i uka har du kanskje for mye plen eller for tett program? Evt kjøp deg en robotklipper.

Vi har ikke hatt mange finværsdager så langt i år, langt færre enn i Oslo og vi har en del plen å klippe, men vi har da rukket å klippe plen innimellom likevel. Ikke hele plenen på en gang, men en bit nå og da.
Og jeg var veldig glad på søndag for å kunne ligge ute i sola og nyte at det var rolig for gressklippere, motorsager, kantklippere og annen motorstøy.

Jeg tror det å ha litt pause en gang i uka er verdifullt.
For min del handler det ikke om hvilken dag det er, men at en dag er annerledes synes jeg er fint.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat