Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-15, 19:06   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Min erfaring er at man må ha veldig mainstream syn for å kunne benytte seg av tilbudene de reklamerer med. For meg som har skjeve hornhinner, dårlig samsyn og høye styrker så gjelder aldri tilbudene. Likevel blir det endel billigere enn andre kjeder.

Jeg har byttet til Brilleland siden sist jeg skrev her, rett og slett fordi jeg to ganger har opplevd at brillene fra Specsavers bare varte et drøyt år (før de knakk beyond repair). Det synes jeg blir masete, så jeg byttet. For de som bytter styrke ofte er jo ikke dette noen problemstilling, forsåvidt.