Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-15, 09:57   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy og dyner for utlendinger?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ok, takk for svar alle sammen.

Litt av utfordringa vår er at vi har mange soverom og senger, og jeg syns gjestene selv skal få velge hvilke de skal bruke. Men jeg tenkte det kunne være en løsning å legge på sengetøy på ei seng (f.eks dobbeltsenga - den blir garantert brukt), for å vise konseptet, og så forklare hvordan de kan legge det på? Det bør vel være innafor? Vi leier ut via air-bnb og tar ikke noe ekstra for sengetøy eller noe slikt (selvsagt).

Jeg ville reid opp nok senger til alle som kommer, også eventuelt latt gjestene flytte sengetøyet til de sengene de ville bruke. Jeg har leid via Airbnb flere ganger og aldri opplevd å måtte reie opp min egen seng. (Det hadde gitt minus i tilbakemeldingen fra meg, med mindre det jeg leide var i kategorien "ungdomsherberge" eller annet krypinn av så lav standard at det var opplagt at jeg måtte ordne det meste selv.) Sist jeg leide leilighet via Airbnb var det åtte senger i leiligheten, mens vi bare skulle bruke tre. Da var det gjort akkurat slik jeg skisserer: tre senger var reid opp. De andre var ikke reid opp. Vi ønsket å bruke andre senger enn dem vi hadde fått oppreid og flyttet selv sengetøyet til riktig seng.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat