Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-15, 18:27   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til fargesynsing

Jeg trenger visst litt fargesynsehjelp jeg også. Til stue og kjøkken, som går i ett (kjøkkenet ligger i den korte enden av en omvendt L, og er nordvendt. Alle stuevinduene er sørvendte.)

Foreløpig ser det ut til at det blir kjøkken i farge S4000-N og ferdigmalt panel i S1500-N, med listverk og karmer i samme farge eller helhvitt. Benkeplaten blir i marmorert hvit. Hvite metrofliser mellom over og underskapene. Spørsmålet er om fondveggen, som er forlengelsen av kjøkkenet inn i stuen, og som skal være "TV-vegg", bør være i S6000-N eller S7500-N? Jeg er redd for å bruke en farge som gjør rommet mindre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat