Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-15, 20:42   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Camp-Let vs Campingvogn - pros vs cons

Hadde jeg hatt valget mellom camp-let og campingvogn så hadde jeg valgt campingvogn. Vips ferdig pakket med alt på plass i hyller og skap og alle senger ferdig opprett. Skal du nedover i Europa så blir heller ikke campingvogn så fort varm på morgenene med sol som camp-let som blir som et telt. Skal du på tur med camp-let så er det veldig mye du må ha pakket i bilen og du bor i bager når det gjelder alt mulig. Alt av stoler og bord til å ha ute kan du også ha inni vogna når du kjører.

Det finnes utrolig mye praktiske vogner som ikke er så store og som er enkle å kjøre rundt med. Favoritten min med 3 barn er en Burstner 510 som kjørevogn, og det vil jeg ha om jeg skal ha vogn igjen. Alle senger ferdig oppredd, men også salong siden dobbeltsenga bare heises ned fra taket ved behov. Og ikke minst, plass til tre unger på soverommet. Eneste er at campingvogn er mye dyrere enn camp-let da og campingvogn sliter mer bilen å kjøre rundt med. Akkurat nå drar vi rundt med stort telt og henger. Mye å pakke opp og ned. Ikke aktuelt å flytte mye rundt på seg. Men camplet er enklere å dra rundt med enn telt og kjapt og slå opp og sengene kan vel være ferdig oppredd inni eller? I alle fall noen av dem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat