Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-15, 09:07   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nordlending på bytur, Sandefjord-Oslo. Tog eller bil?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det finnes mange andre rimeligere parkeringsplasser enn akkurat den, var bare jeg som hadde litt uflaks der.

Veiene rundt/inn til Oslo er skumlere enn å kjøre i byen, og de har dere jo allerede testet etter det jeg skjønner. Havner dere ikke der dere skulle ved første forsøk, så er det bare å prøve på nytt.

Okei. Takk

Jeg trode det var verre å kjøre inn Oslo en rundt. Ja vi har surret litt rundt på yttersiden.Da vi skulle hente bilen på Fornebu tirsdag å levere fra oss leiebilen på Alnabru så kom vi inn rett i buss rushet

men jeg føler faktisk at det er mere biler og gærninger i trafikken her i Sandefjord en når vi kjørte utfor Oslo
Her vet de ikke hva blinklys er