Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-15, 00:28   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På kjøkkenbenken med FP

– Og hva slags mat lager du på ferie? Sommerhusferie: Baker brød, lager alt annet mer eller mindre fra bunnen.
– Hvor reiser du for den ultimate matferien? Frankrike, Italia, Thailand!
– Har du en yndlingsvin/drink eller øl? Champagne, cava, mojiito.
– Hva er ditt første matminne? Spiste nystekte frikadeller på
Morfars kjøkken en tidlig søndag morgen/sanket blåskjell med pappa som vi kokte på primus og spiste med salt og eddik, husker men hav som skjede først.
– Din verste kjøkkenkatastrofe? Ingen jeg kan huske.
– Hva er den rareste maten du liker? Vet ikke , liker alt unntatt rosiner og melk.
– Hva er det beste du har spist? Åh. Vet ikke! Jeg har spist noen fantastiske måltider gjennom tidene. Første gang jeg smakte sushi, California 1987? Blåskjellene fra over her?
– Hva har du alltid i kjøleskapet og fryseren? Sjalottløk og hvitløk, laks ( i fryseren) og ordentlig meierismør.
– Hvis du skulle spist én rett resten av livet – hva ville det ha vært? Umulig å svare på. Men kunne klart meg uten sjokolade resten av livet uten problemer.

– Mat eller sex? Seriøst? Det kan man jo ikke velge mellom!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 29-07-15 kl 15:32.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat