Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-15, 19:02   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er yndlingsgrønnsaken din, og hvordan bruker du den?

Avokado. Jeg spiser det ut av skallet med sitron og salt, moser det på brød og strør sesamfrø, salt og pepper over, lager guacamole, biter av det i salat eller jeg lager en "restemos". Det er som regel avokado, noen overmoden tomater, litt parmesan eller annen hard ost, kanskje litt løk og pinjekjerner, salt, pepper og et hvitløksfedd. Vzzzzzz! i blenderen, og kan brukes som tilbehør, dipp eller pålegg.

Dessverre er jeg den eneste i familien som liker avokado, så det begrenser seg jo litt. Broccoli er nok den grønnsaken vi spiser mest, ved siden av tomat og agurk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat