Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-15, 09:11   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.476
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Hvis jeg hadde skrevet det så hadde det vært fordi det hadde skjedd litt brått og uplanlagt, noe som lett kan skje meg. (Begge husene våre har vært impulskjøp og katten overtok vi fra noen vi kjenner som ikke kan ha katt.)

Hadde jeg derimot bygd hus, og flyttet inn etter en lang prosess, eller fått dyr etter mye research etc. hadde jeg ikke ordlagt meg på den måten.

Jeg er helt enig i at det er irriterende når tonen i statusen er misvisende ift. hvordan ting faktisk har skjedd, men det må være greit når det faktisk stemmer med forholdene.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat