Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-15, 09:27   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kan finne på å skrive det slik hvis jeg i utgangspunktet ikke syntes det var noen supergod idé. Vi fikk oss visst hamster for to år siden, nemlig. Jeg hadde ikke forestilt meg at snuppa frivillig ville lese hver dag i hele sommerferien, men det gjorde hun.

Jeg synes det er annerledes om det er noe man virkelig ikke synes om eller hvor man ikke har vært med på beslutningen. Da opplever jeg at det brukes rett.
Det jeg reagerer på er når det brukes i forbindelse med ting jeg vet at personen som skriver egentlig har veldig lyst til eller også har tatt initiativet til.

"Da var vi visst på Maldivene gitt."

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat