Tråd: El-sykkel?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-15, 13:11   #6
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: El-sykkel?

Jeg har en sykkel som er vakker, men om den har "futt" - altså som en litt artig hybridsykkel - er jeg ikke like sikker på. Jeg elsker sykkelen min, fikk den i april og har aldri syklet så mye som jeg gjør nå. I alle fall ikke siden jeg var ganske liten. Jeg jobbsykler, og ser også at jeg fritidssykler mye mer enn før. Fortsatt bruker jeg den vanlige sykkelen min i skogen, men all transportsykling foregår med elsykkelen. Jeg har en Kalkhoff tasman classic, 2015-utgaven.

Det som er viktig er at du kjøper av en forhandler som også kan yte service og ta reparasjoner. I alle fall var det viktig for meg, jeg elsker at jeg kan stikke innom for å få justert ditt eller datt. Foreløpig har det ikke vært store ting, men det kan jo skje, og da er det fint at sykkelen ikke må sendes av gårde.

Jeg var også veldig opptatt av batteritid/rekkevidde, og den sykkelen jeg kjøpte har noe av det beste på markedet når det kommer til batteri og motor (har jeg skjønt), i alle fall i min prisklasse (maks 30 000). Jeg prøvesyklet flere ulike sykler, og likte best de som oppførte seg som en vanlig sykkel - bare at jeg fikk superkrefter. Noen elsykler gir voldsomt mye støtte også når man nesten ikke tråkker, og det var ikke noe for meg. Sånt er jo sikkert en smakssak.

Sist redigert av Darth : 07-08-15 kl 15:24.
Darth er ikke aktiv   Svar med sitat