Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-15, 10:14   #247
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Helt seriøst har jeg størst problemer med dem som aldri poster noe som helst )og om se poster er det kun synlig for de ti nærmeste vennene).

Jeg håper virkelig at de ikke er de samme som bruker masse energi på å irritere seg over hva andre poster.

.

Kanskje du snakker om meg? Jeg poster sikkert bare noe en gang i uka, i snitt. Det er ca.så ofte jeg føler jeg har noe å si. Og av mine 300ish venner, er det bare litt over halvparten som får se statusoppdateringene mine. Folk som jeg aldri i livet hadde tenkt på å vise feriebildene til RL, føler jeg ikke for å vise dem til på Face heller. Når det gjelder tåbilder, er de jo bare irriterende fordi "alle" legger dem ut. Der lite originalt, rett og slett, det handler ikke om at jeg ikke liker akkurat den kroppsdelen. Men jeg irriterer meg mest i tråder som denne, jeg har utviklet et rimelig tykt bullshitfilter når jeg scroller nedover fb-feeden min.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat