Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-15, 22:02   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferdig med Ringenes herre. Hva nå da?

8-åringen er ferdig med Ringenes herre. Det er ikke så ofte jeg føler meg i beit for barnelitteratur, men akkurat nå er jeg litt i stuss.
De siste par årene har vi blant annet lest alle Harry Potter-bøkene, det meste av Astrid Lindgren, Den hemmelige hagen, Matilda mm av Roald Dahl og Hobbiten, selvsagt.

Jeg har følgende bøker parat: Den uendelige historie, Tordivelen flyr i skumringen, Narnia og Heksene, men jeg kunne tenke meg noe jeg ikke har lest selv tidligere. Også er jeg helt blank på hva vi eventuelt kunne fortsatt med som matsjer Ringenes herre i nivå.

Det er en åpenbar tendens mot fantacy/eventyr i litteraturlisten vår, og det er ikke helt tilfeldig, selv om andre ting går ned også. Forslag mottas med takk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat