Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-15, 23:59   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.204
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig med Ringenes herre. Hva nå da?

Niesen min (som er på besøk akkurat nå) driver og leser Septimus Heap-serien - jeg hadde ikke hørt om den før, men hun liker den altså godt. Hun er riktignok elleve, og jeg har ikke lest bøkene selv, så jeg vet ikke noe om nivå, men hun er ikke glad i skumle, realistiske ting hun heller.

Hva med Mummibøkene, forresten? Jeg mener du leste dem for storesøsteren da hun var vesentlig yngre, men egentlig tror jeg de er morsomme for åtteåringer også. Bøkene lengre ut i serien er dessuten litt "eldre" i tonen enn de første, synes jeg å huske.

Har dere lest "Det vesle huset i den store skogen/på prærien/etc."-bøkene?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat