Tråd: Kanintråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-15, 16:36   #1
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanintråden!

Skorpioner, taranteller, hunder, katt og gudenevethva var vist ikke nok. Vi skal ha kaniner.
Skal ærlig innrømme jeg var mindre positiv til dette i starten, men etter å ha kjøpt inn utstyr, startet bygge utegård og hus blir jeg bare mer og mer gira! Nesten så jeg gleder meg til å ha disse dottene i hagen!

Målene på huset er 250x70cm (100cm med utstikket på taket). 1m av dette er innebygd med luke, resten har åpen front og overbygg.
Litt finpussing igjen, som hjørnebord, takshingel og dør.

Utegården blir på 2x6m (12kvadrat altså).
Siden kaninene skal gå ute 24/7 skal det bygges nettingtak. Mye ørn i området som sikkert kunne tenke seg kanin til middag. Der gjerdet ikke er intill mur, skal det graves ned rundt 50cm netting.
Om alt går etter planen blir ting ferdig i morgen.

Celine(7) godkjenner huset! Stakkars jentene tror jeg bare hjelper andre med å bygge kaninhus, og gården i hagen er til hundene Liten overraskelse!

Sist redigert av Bamsemums : 12-08-15 kl 16:43.
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat