Tråd: Øya 2015
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-15, 09:40   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2015

Jeg syns Florence alltid har vært hippie jeg. Og jeg liker henne bedre utadvent og lykkelig, enn innadvent og litt sånn eterisk out of this world.

I går kom jeg litt sent og fikk med meg ti minutter Sunn O))). De er jo sånn man egentlig må bestemme seg for å se hele, eller la være, men jeg måtte se litt. I fjor fikk jeg støpt nye ørepropper og de kom virkelig til nytte her. For å få den fulle opplevelsen er man nødt til å se også, det det hadde vært ubehagelig om jeg ikke hadde hatt propper. Nå kunne jeg stå midt foran scenen, og få med det fulle lydbildet uten at det var ubehagelig, eller at noe overdøvet noe annet. Det er så gøy når man hører lydbølgene!

Derifra løp jeg videre til Run the Jewels og fikk med meg slutten. Jeg syns de tre siste låtene var absolutt best, og til tross for at jeg begynner å bli så innmari, innmari lei bitch-tekstene i hiphop var de jo riktig så hyggelige og høflige. Så bra du hadde det gøy, Candy! Det var jo veldig funky.

Deretter gikk jeg for å se Silvana Imam, og det var virkelig en av gårsdagens beste opplevelser. Hun er bare altså så kul, og tøff og imponerende. Jeg tenkte på deg når jeg sto der Candy. Siden du er mer tekstbasert enn hva jeg er, så lurte jeg på om jeg heller burde ha anbefalt deg denne konserten enn Run the Jewels. Det var politisk, beinhardt og sterkt.

Litt Bad Religion fikk jeg også med meg, men kom liksom ikke helt inn i det. Jeg burde bare ha satt meg ned og slappet av, men jeg gikk i stedet og spiste pork belly-vaffelen til Hitchhiker. Nam! Anbefales!

Deretter var det litt Tyler the creator, men det var kjedelig, og jeg har liksom ikke sansen for tekstlinjer om å "fuck that pregnant bitch".

Tuslet derfor forbi Ride, og opp mot Resirkulert, men der var det så stappa at vi sto bare og hang litt utenfor, hang litt mer på Daphne, men ingen danset og jeg gidder ikke stå å glo på en DJ, så da var det Father John Misty for alle penga. Jeg liker jo country. Jeg liker sørstatsrock, og når sola var lav og hyllet det hele inn i et varmt lys som alle folkrockere gjenskaper på photoshootsene sine, da var livet greit altså. Selv om jeg fniste godt av Morten Ståle Nilsens anmeldelse i VG.

Deretter fant vi oss en god plass for å se Florence (og så bilde av mannen din og deg(?) på storskjermen, Candy og ble der. Jeg gikk litt før slutt, det er jobb i dag og jeg orket ikke stå i kø for å få sykkelen. Jeg virkelig elsket backdroppet hennes og lyset! Absolutt en av gårsdagens høydepunkt sammen med Silvana Imam og Father John Misty.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat