Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-15, 10:14   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Skrekkfilm" for 13,5-åring?

Jeg så Poltergeist med eldste her en dag, det var jo blitt komedie siden sist, haha. Ikke skummelt i det HELE tatt. Hun likte den godt, men sa selv at det ikke akkurat var noen skrekkfilm. Men vi har nok et litt annet syn på hva som er grøss i dag enn på den tiden. Da besvimte jo folk i salen av Haisommer og Exorsisten, liksom.

It follows tok fra meg nattesøvnen første natta etter at jeg hadde sett den. Jeg sov alene i kjellerstua og så hele tiden for meg at det kom en "follower" ned trappa mot meg. Jeg ELSKER det, jeg er så sur for at ikke flere grøssere gir meg den følelsen. Det er jo det som er hele poenget.