Tråd: Øya 2015
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-15, 11:07   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2015

Beck var helt fantastisk! Jeg har ikke noe forhold til ham whatsoever, bortsett fra at jeg vet hvem han er og har hørt Loser, liksom. Men det var en skikkelig kul og fengende konsert, han er så variert og gjorde så mye forskjellig, og pratet og var morsom innimellom, og da vi gikk ut, kommenterte jeg til mannen at han minner meg om Tom Waits - ikke musikalsk, såklart, og ikke i stil, men i det at han er så proff og så showman og har så stor bredde i det han gjør, og at han virker laidback og ruslende, mens jeg gjetter at alt er planlagt grundig og er bare, ja, proft.

Ellers likte jeg Future Islands, som jeg aldri hadde hørt om før, de hadde den mest intense vokalisten jeg har sett på lengelenge - han minnet meg nesten om John Belushi. Han tok det virkelig helt ut fra første frase og var gjennomsvett midt i første låt. Bra musikk også, dessverre dårlig lyd, særlig på vokalen. Vet ikke hvorfor, vi har hørt andre på Vindfruen der lyden var bra.

Vi hørte på Holly Herndon i Hifiklubben, det hørtes/så veldig kult ut i ti minutter, men dessverre fikk de tekniske problemer (de sa at "the sun fried our computers") og fiklet fortvilt i en halvtime før de fikk spilt én låt til. Synd, henne hører jeg gjerne igjen. Da kanskje innendørs med bedre klimakontroll.

Vi så litt av Alt-J på Amfiet, de var flinke, men vi hørte bare en stund, og så gikk vi for å få oss noe å spise.

Siri Nilsen gikk vi forbi etter middag, det hørtes veldig kjedelig ut, så vi gikk og satte oss foran Amfi og ventet på Beck i stedet.