Tråd: El-sykkel?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-15, 08:37   #26
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: El-sykkel?

Jeg skal kjøpe sykkel i dag!

(må ha noe å se fram til etter obstruktiv sykt-barn dag + mann med matforgiftning. i hvert fall håper vi det er matforgiftning...)

Prøvde to ulike på lørdag, og skal tilbake i dag for å hente den jeg bestemte meg for, for de måtte skru den sammen. Cannondale navaro med Bosch performance - siste av årets modell på tilbud. Var på Sykkelsenteret og bestemte meg for å bruke dem ettersom butikken ligger nærmest den ruta jeg kommer til å bruke. Kjipt å måtte langt utenfor om noe skulle skjære seg på veien.

Men det var knallgøy å prøve den på lørdag! Har veldig tro på at dette er en god løsning.
.. bare at jeg ikke helt har klart for meg hvordan mellomste kommer seg til og fra skolen. Enten får han begynne å gå litt før vi hadde tenkt (det er 2 km), eller så får jeg legg inn tid til å sykle helt hjem, ta bilen og kjøre tilbake til skole/bhg.

Den sykkelen jeg skal kjøpe har mulighet både for piggdekk og for barnesete. Det var det ikke alle som hadde.