Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-15, 17:56   #48
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hugser du første skuledag?

Jeg ble heller ikke nevneverdig fulgt på første skoledag, som var i 1971. Var lommekjent på skolen siden begge foreldrene mine var lærere der. Husker at mamma var innom klasserommet mitt dann og vann og så til meg, sikkert mest av nysgjerrighet på hvem de andre mødrene var.
Ja, for det var mødre som fulgte, de fleste var jo hjemmeværende på den tiden og hadde slikt å bestille. Bortsett fra mamma da, som hadde full jobb og var opptatt med skolestart selv, som lærer.

Kan ikke huske noe traumatisk med å være der uten foreldre, jeg trengte ikke å ha dem til å stå ved veggen og se på meg.

Det var ei jente som hadde begge foreldrene der, husker jeg syntes det var litt rart. Litt senere døde mora hennes, så hun ble alene med far, så mulig det var noe med det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat