Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-15, 10:35   #84
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hugser du første skuledag?

Jeg begynte på barneskolen i 1976, på det som da var Norges største barneskole. Jeg husker at det hang opp plakater i skolegården med navnene på de som skulle gå i de ulike klassene. Jeg var et krisemaksimerende barn, og da vi kom til 1D husker jeg at jeg nesten gråt, for jeg var sikker på at de hadde glemt meg. Men så, endelig, sto navnet mitt der. Under 1F.

Jeg husker også at det var en fotograf der for å ta bilde. Fire og fire med mødrene våre bak. Jeg husker at mamma ba meg ta av meg sekken og holde den foran meg. Det hadde hun lært var det man skulle gjøre. Hun ble nesten litt indignert over at de andre på bildet hadde sekken på.

Men utover det husker jeg ingenting. Ingenting fra møtet med "frøken" eller fra klasserommet.

Vi hadde også for øvrig Fifi og Fofo.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat