Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-15, 09:59   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husk å stemme til kirkevalget

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg mener selvsagt de som ER medlemmer. Erfaringsvis er det likevel kun ca 15 % som stemmer, selv om det som regel er plassert i samme bygg som de nasjonale politiske valgene. Det er for lite!

Jeg kjenner flere som sier de kaster konvolutten fra kirkevalget, likevel er de sure pga diskruimineringen av homofile. vel, her har man en mulighet til å gjøre litt for å endre på det, og den mener jeg man bør bruke - hvis man bryr seg om slikt.

Ja, det skjønner jeg meg ikke på. Selvsagt må man stemme når man er medlem, og særlig hvis man er uenig i det som foregår!