Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-15, 10:16   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barselgave fra jobben

Det varierer jo hva folk foretrekker. I en barselsituasjon ville jeg foretrukket en gave fremfor et gavekort - da ville ikke jeg behøve å holde styr på kortet, huske å bruke det, finne ut hva jeg skulle bruke det til og sånt. Pluss at gaver er mer personlige.

Et pent ullteppe synes jeg var en god idé. Poden fikk et veldig fint pledd i barselgave fra en av svigermors venninner, og det bruker han fremdeles, nå som pledd i sofaen sin.

Ellers fikk han et pent og sjarmerende barnebestikk i stål av et par av mine venninner, og det ble brukt i mange år og er fremdeles i bruk, nå mest for besøkende yngre søskenbarn. Det som er fint med bestikk, i tillegg til at det er nyttig, er jo også at det tar lite plass, og at det ikke gjør noe om man får flere.

Sist redigert av Skilpadda : 21-08-15 kl 10:35.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat