Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-15, 08:56   #17
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi skjerpe litt på trådtitler?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

He,he snakk om å føle seg truffet.
Dette kan da vitterlig ikke være noe stort problem? Klarer man virkelig å irritere seg over dette på fp?
Noen ganger har man behov for å blåse ut et innlegg, uten å korrekturlese, bruke komma osv.
Må da være lov uten at det blir kommentert?

Pelle skriver ikke at dette er et stort problem. For meg er det irriterende med kryptiske trådtitler, men ikke noe som ødelegger dagen min liksom. Heldigvis er det lite av det på FP. Jeg synes også man kan bruke ett minutt på å titte igjennom det man skriver før man poster det på et forum med mange hundre (?) aktive brukere.