Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-15, 13:55   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan godkjent kopi av pass brukes til?

Men hva kan man gjøre med en kopi av et pass? Man kan vel ikke bruke det til å reise med?

Eneste gangen jeg/vi har hatt bruk for pass - sånn utenom reiser såklart - var da vi opprettet konto med bankkort for ungen i fjor. Da måtte begge foreldre + barn møte opp i banken og legitimere seg og signere. Vi har delt foreldreansvar.

Jeg kan forresten se at det kan finnes folk som vil ha en kopi "bare fordi" - og hvis ikke en passkopi kan brukes til noe (opprette konti og/eller abonnementer) så ville jeg nå bare gitt den andre forelderen det h*n ville ha.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat