Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-15, 10:10   #47
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp. Jeg hadde valgt foreldremøte, uten tvil. Det er noe med å være tilstede, kunne svare på spørsmål og danne en relasjon til de andre foreldrene med en gang. Da vil det være lettere å snakke sammen om situasjoner skulle oppstå.

Jeg er helt enige med Tallulah, men jeg skjønner at det er et dilemma. Det er særlig det med å møte andre foreldre som jeg synes er viktig på det første foreldremøtet på ny skole. Spesielt siden du sier at du ikke vil gå i passiv-fella fra barneskolen tenker jeg at du kan angre på at du ikke var med på dette møtet.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat