Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-15, 13:01   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Demokrati i barneskolen

Mine barn har vært trivselsledere, begge to, og så vidt jeg vet, har de blitt stemt på av de andre i klassen. Jeg kjenner ikke helt igjen beskrivelsen din av at den rollen blir brukt til å herske i friminuttet, min 12åring var ikke helt happy med opplegget rett og slett fordi han fikk for lite tid til å leke selv. Jeg vet at det fulgte noen goder med, men kan ikke huske hva, og fikk iallfall ikke inntrykk av at det var en stor kamp om å bli TL pga disse. Che: slik var det her også, det var en del populære som ikke fikk bli TL, rett og slett fordi de ikke var inkluderende nok.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat