Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-15, 20:33   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Demokrati i barneskolen

Jeg vet ikke om jeg vil være med på at Scullys beskrivelse av trivselsledere er godt oppsummert. Mitt inntrykk er at barn med ok sosial kompetanse og en grei dose empati ofte blir valgt, men at de gjerne kan være på ulike steder på populæritetsskalaen. Det sier seg selv at et veldig brautende, eller et ekstremt sjenert barn ikke ville hadde vært en TL som fungerte etter intensjonen. Som mor til to ex-TL og med erfaringer fra en skole som har fått dette godt til, synes jeg det ble veldig mye svartmaling av en ordning som var ment å inkludere, og som i stor grad klarer det, flere barn i leken i friminuttene. Selv om eget barn ikke fikk bli TL i denne omgang, kan det være greit å komme over den skuffelsen og tenke på at langt flere barn nå har noen å leke med i friminuttene.

Sist redigert av rine : 27-08-15 kl 09:02. Årsak: glemt et ord
rine er ikke aktiv   Svar med sitat