Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-15, 22:17   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lokalpolitikk, hvor bør det kuttes?

Men det er klart at private sykehus er mer effektive, det er det da ingen offentlige ortopeder jeg kjenner som krangler på, i hvert fall? De kjører to sykestuer vegg i vegg på menisker, kirurgen går mellom mens stuen rengjøres her, det sys der, og alle tjener penger pr operasjon, ikke pr time.

Det betyr da ikke at de er bedre på alt i verden, bare at de er mye, mye kjappere på enkle rutineoperasjoner. Og det er det de eventuelt skal brukes til. Nå er jo svært mange menisker helprivate, tror jeg.

De jeg har diskutert dette med, synes også at det er utrolig mye dødtid mellom operasjonene, og selvsagt deprimerende ineffektivt rundt journalføring og adminstrasjon. De vil likevel ikke jobbe privat, fordi det er veldig mye mer faglig spennende å jobbe på et universitetssykehus. Og det skjønner jeg godt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat