Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-15, 07:45   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Om det er fotball eller ikke er jo likegyldig, det er noe - hva somhelst - noe som du liker og ønsker å få med deg som du mener er viktigere enn foreldremøte på skolen til barna

Jeg, som interesserer meg null for fotball, skjønner ikke at en fotballkamp er mer viktig enn det løpet det dreier som i HI f.eks. Der skal/skulle i det minste HI være med på noe selv.
Å se fotball fremstår for meg som like (lite) viktig som... kaninhoppeNM eller VM i frisbeegolf (hvis det finnes). Å forvente at andre, som faktisk har en jobb de prøver å gjøre, på vegne av barna våre - det er jo det det dreier seg om her, skal innrette seg etter egne fritidspreferanser på sånt synes jeg er litt storforlangende, faktisk (ref flytte foreldremøter eller hva det nå var pga fotballkamp). Selv om det er fotball, jeg begriper som sagt ikke at det skal gi så veldig mye mer carte blanche enn andre ting.

- "nei, jeg kan ikke komme på sykehuset og ha den operasjonen da, for da skal jeg se på frisbeegolf på TV, dere får utsette til et annet tidspunkt som passer meg "
- "niks, den dagen kan ikke jeg stille i retten gitt, da går VM i sjakk, så dere får endre det"
- eller den særnorske "jobbe på tirsdag??? er du sprø? Da er det jo SKI-VM????"

:I don´t get it:
(skal man være med på noe slikt selv derimot, da skjønner jeg det)

Den gang det var OL på Lillehammer ble jeg oppringt av sjefen som lurte på om vi ikke bare skulle flytte ledermøtet han hadde innkalt til, for det var jo stafett for menn akkurat da. Møtet ble ikke flyttet for å si det sånn.