Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-15, 14:18   #8
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spinnoff] Kan man lære seg å klare seg med mindre søvn?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror ikke jeg skjønner problemstillingen sånn rent personlig. Jeg ELSKER å sove, og ser nesten på det som en verdifull hobby. Så å øve meg på å sove mindre er uaktuelt.

Jeg elsker også å sove, det er rett og slett fantastisk. Likevel fungerer jeg ikke optimalt når jeg ikke får nok søvn og selv om jeg ikke ønsker å sove mindre hadde det definitivt hjulpet å finne måter å klare seg bedre med det jeg får. Så jeg kan godt forstå Tjorvens spørsmål.

I motsetning til Serena kan ikke søvnkvaliteten erstatte mengden for meg. Jeg sover uavbrutt og godt hver natt, men jeg trenger likevel flere timer for å føle meg skikkelig uthvilt.