Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-15, 08:46   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobbklær - problem

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har enkle og ensfargede bomullstopper. Jeg tror ikke de går i kategori t-Skjorte selv om det egentlig er det de er.

Nei, jeg synes ikke de gjør det og særlig ikke om du har en cardigan eller noe over.

Kjøp ting som kan brukes sammen. Da jeg startet i jobb utenfor New York etter studier måtte jeg på shopping. Vi hadde nokså formell kleskode, bare casual fridays. Fikk god hjelp i butikk (dette var da i USA) og kjøpte klær i sort, sand og brunt som kunne matches på mange måter. Dermed hadde jeg plutselig mange antrekk.

Nå trenger jeg ikke tenke på hva jeg har på meg, er på kontor i industrien og har ofte på meg arbeidsbukse, jakke, hjelm og vernesko (ikke det antrekket jeg normalt forbinder med en siviløkonom).