Den er veldig godt laget. Og den overbeviser (enda) mer utover i serien. Det er et par ting jeg ikke er helt komfortabel med, dels ut fra hvordan det fungerer i helheten og dels ut fra et feministisk perspektiv, men det gjenstår enda en episode, og det kan tenkes de knytter ting sammen på en måte som gjør at det fungerer i retrospekt. Jeg er ikke helt sikker enda, og det i seg selv er jo interessant. Hackerbiten av det er veldig overbevisende. Og hovedpersonen er fantastisk godt spilt. Deler av historien ligger så nær opp til et par filmer at det grenser til pastisj/gjenfortelling men de legger ikke akkurat skjul på likheten heller, og det gjør at jeg ikke synes akkurat det er noe problem. Det er i grunnen en spoiler å si hvilke filmer jeg tenker på (nå, med én episode igjen av sesongen), så jeg spoilertagger. Første episode er jo nesten en gjenfortelling av The Matrix, og likhetene med Fight Club blir tydeligere og tydeligere utover - og så er det en bihistorie som minner ubehagelig mye om deler av American Psycho.