Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-15, 08:37   #43
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når et bilde treffer. *OBS STERKT*

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det siste du skriver der er grunnen til at jeg sitter igjen med en uggen følelse. Jeg tror vi (dessverre) trenger disse bildene for å våkne. Men på Dagbladets nettavis akkurat nå ligger nok en gang bildet av den lille gutten - ved siden av nyheten om at "Sandra Lyngs DJ-eks har fått ny kjæreste". Det hele er omkranset av en glorete reklame fra Norsk Tipping om at du kan vinne 350 mill. kr. i Euro Jackpot. Det er kvalmt og absurd, synes jeg.

Jeg ser en reklame om Lexus som ligger like over bildet, og som garanterer komfort, enten reisen er kort eller lang.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat