Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-15, 22:00   #87
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Vi har prøvd Adam i bare 1 uke, og synes ikke det var nok mat til 2 voksne og 2 barn (skulle være nok til 4 voksne). 3 kyllingfileter for eksempel. Eller 400 gram fiskeboller. Det ble i snaueste laget, og vi måtte spise veldig mye poteter eller pasta til for å bli mette. Nå får vi en ny kasse til uka fordi jeg glemte å avbestille, så da får vi se om det var tilfeldig at det var så lite forrige gang. Men kvaliteten var veldig bra på alle råvarene.

Vi har holdt oss til Adam pga at de har to fiskeretter i uka, så jeg kan ikke uttale meg om forskjellen på Adam og GL, men jeg syns ihvertfall det er veldig mye mat hos Adam. Vi er to voksne og to små barn, og det blir omtrent alltid rester. Vanligvis er det jo 700 gram fisk eller 600 gram kjøtt til hver rett, det holder i massevis her.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat