Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-15, 16:57   #95
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi hadde vår første matkasse denne uka (Adams), og jeg har vel igrunnen konkludert med at det ikke er noe for oss. Fordelen for min del var at mannen lagde 4 av 5 middager, og det er IKKE vanlig her. Han syntes det var litt gøy og oversiktlig med ferdig leverte varer og tilhørende oppskrifter, og er nok mer i matkassemålgruppen enn meg. Jeg føler vi har like god eller bedre mat til vanlig, men de "kassene" jeg selv handler inn, og det er ihvertall helt garantert billigere å kjøpe inn maten selv. Nå regner jeg det ikke som "svinn" om det er fem gulrøtter eller tre løk igjen i posen, de får vi uansett brukt opp. Vi kaster lite mat vil jeg si. Linser og tørrvarer klarer seg jo også fint videre i skapet, og jeg er vant til å ha lager av sånne ting uansett. Kan godt se at kasse kan være lettvint fordi en slipper å planlegge og kan bruke mindre tid i matbutikken, eller hvis en vil komme i gang med matlaging og øke repertoaret, men jeg tror ikke vi kommer til å bestille matkasse igjen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat