Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-15, 20:51   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strobing is the new contouring



Jeg har i overkant med tid og noen dager er skikkelig dumme. I dag brukte jeg penger på Vita og kjøpte meg noen billige highlitghtingsprodukter. Retail therapy.

I vår prøvde jeg å lære meg contouring, men jeg så liksom aldri ut som Kim kardashian uansett. (Og det er gjerne ikke noe mål i seg selv, men da skjønner du kanskje hvordan contouring ser ut om du aldri har hørt om begrepet). Nå er det visst strobing som er inn. Det er bare et fænsy navn på highlighting, men jeg synes det var lettere å få en penere look med stobing enn med contouring. Freshere og mer "usminket". Jeg synes det er gøy å leke med sminketeknikker, selv om jeg ikke er så veldig flink. Men det kommer seg absolutt med trening.

Bilde av meg kommer i neste innlegg om jeg får det til.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 10-09-15 kl 21:08.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat