Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-07, 08:38   #45
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Paris Hilton må ta ansvar for det dårlige image hun har skapt gjennom media. Hun har både ressurser og god tilgang til media til å rette opp det dårlige inntrykket dersom hun hadde ønsket det. Jeg forbeholder meg retten til å hetse en person som er så til de grader offentlig. Og om imaget er skapt av henne selv for å fylle en rolle eller om hun faktisk ER slik er uinteressant for meg. Hun ER Paris Hilton™ - det er ikke synd på henne.

Jeg er for all del helt enig i dette. Hun serverer hodet sitt på sølvfat, selv om hun er en sånn som jeg ikke orker å vite noe særlig om, så har jeg ingen problemer med å se det. Det jeg reagerte på var referansen til TV-serien som er så overtydelig regissert og hvor mange av aktørene er skuespillere. Jeg syns iallefall ikke jeg satt igjen med følelsen av å vite noe om PH personlig etter det jeg så, og blir forundret når noen bruker akkurat den serien som referansepunkt. Selv om den blir promotert som reality, så ER den jo helt tydelig 99% gjennomregissert.

Ikke tro at jeg forsvarer henne eller synes synd på henne. Hun har plassert seg selv akkurat der hun er. Skulle ikke forundre meg om dette fengselsstuntet er et velregisert PR-triks det også. Altså ikke at hun måtte sone, men alt fuzzet hun har laget rundt soningen. Tipper det kommer en bok eller et profilskifte eller noe som lager pengestrøm i etterkant.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat