Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-15, 20:19   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store damer! Hvilke klær?

Eg vil og henge i denne tråden. Eg slit med for lange bein til strømpebukser i store størrelsar.

Sjølv oppdaga Junarose som blant anna blir solgt av Zalando og Ellos på forsommaren. Deira klede går frå 42- 52 og eg har kjøpt ganske mykje der som eg har vore veldig fornøgd med (eg har gått opp frå 44 til 48/50 på veldig kort tid på grunn av medisiner, og har vore nødt til å skifte ut mesteparten av garderoben min). Dei har veldig mykje fint og i motsetning til ein del andre plussize-kolleksjonar, er ikkje plagga overdrivent posete og svære.

Denne modellen, JRQUEEN har eg i både blå og svart denim:

Denne kimono-liknande cardiganen liker eg og veldig godt:

Og denne, med tights under:

Men eg ser jo at mykje av det dei har i dette merket og er typ topp med lang jakke over. Eg går mykje i det sjølv.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat