Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-15, 13:47   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

De andre over sier det. jeg har relativt brede hofter ift midjen og lårene, så jeg må ofte ned en str ift vanlig str, ettersom min vanlige str blir for stor rundt midjen. Synes de aller fleste kler det jeg.

Bare vent og se! Neida.

Ja, det er akkurat det som er saken her - jeg har kjøpt en veldig figursydd kjole, i to ulike størrelser. Den minste sitter som smurt på overkroppen, slik jeg liker det, men føler at den blir i strammeste laget over hoftene. Den største er litt slakk og "bretter seg" under puppene, noe jeg erfaringsmessig blir gående og ergre meg over. Den er litt videre over hoftene, men i praksis var det ikke rare forskjellen. Hm.