Tråd: Pensjonistbil
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-15, 20:09   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: pensjonistbil

Mine foreldre som er 80+ begge to kjøpte seg en Golf for et par år siden og er veldig fornøyde. Automatgir, ikke den minste motoren, parkeringsass.. Moren min er veldig kort, faren min veldig lang, men begge kan stille inn setet slik at de sitter behagelig. Jeg har kjørt den en del, både langtur og bykjøring, og jeg synes den er bra til å være såpass liten. Nok plass til bagasje er det også. Nybil ligger kanskje noe høyere enn det spennet du har oppgitt.