Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-15, 11:01   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgesferie med amerikanere

To ting jeg ville valgt: Fredrikstad (Gamlebyen) foran Halden med mindre det er noe annet spennende i Halden enn festningen. Jeg syns Gamlebyen var enda mer sjarmerende enn jeg husket da jeg var der i sommer, og ungene koste seg veldig der.

Gaustadtoppen foran sølvgruvene. De gruvene er ikke så veldig spennende om man ikke er geolog og det er et litt gammelt og slitt museum. Gaustadtoppen i finvær er spektakulært og man ser helt absurd langt derfra.

Vestlandsturen høres hektisk ut, men Aurland, Nærøyfjorden (UNESCO) og Fjærland (Bokby) er fint om du likevel kjører forbi.

Og Telemarkskanalen er flott, men den blekner uansett i forhold til Vestlandet og fjordene så jeg ville droppet den og spart en dag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat