Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-15, 18:49   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Send klær til flyktninger gratis i posten

Hakket enklere om jeg kunne få med posen hjem og fylle, men jeg kan ta med meg poser på posten og fylle over i slike jeg, det skal gå greit det også altså, gitt at der er plass til det (mao ikke min lokale post-i-butikk)

*sorterer klær og kvitter oss med massevis. Inkl ca komplett garderobe for gutt 0-6 år. Og alt jeg ikke regner med å komme meg inn igjen i*

Men forresten, er det noe forskjell på dette og å putte det i disse fretex-boksene som står overalt? For jeg mener det står, gjorde i alle fall det før, en slik på andre siden av veien i forhold til min lokale post-i.butikk, så jeg kan ta det med dit om det gjør samme nytten, og spare posten for å legge ut penger for meg