Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-15, 11:19   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navn til kattunge

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg vet ikke hvor mange katter jeg har gitt navn det siste året De siste to kattungene vi fikk inn i Dyrebeskyttelsen ble hetende Lester og Lorne, vi har også hatt en "My little pony" temasommer, hvor katter har fått navn etter figurene. Jeg plasserte Flippity Flop og Firefly i fosterhjem hos datteren min. Et annet kull fikk navn etter rødviner som begynner på T, men de to navnene jeg har vært mest fornøyd med så langt i år er Geronimo og Gasparo.

Siste jeg ga navn til ble Vesterålens Makrell. Det er såpass unisex at det spiller ingen trille hvilket kjønn kattungen har.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat