Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 20:15   #162
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er litt små-morsomt, jeg. F.eks dette:

Vil påstå at mitt svar til O-mamma var mye mildere enn det som kommer tilbake fra enkelte "forsvarere".

Det at andre er slemme mot deg, betyr ikke at det er greit at du er slem mot andre.

Og selv om vi har det høyt under taket her, så betyr ikke det at vi ikke skal oppføre oss ordentlig og ha folkeskikk. Påpek gjerne dustete oppførsel, men forsøk å ikke kalle noen for dust, nek eller verre ting.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Du er og blir det største neket, Skremmern. Fytti katta så utrolig barnslig du er mange ganger! Dersom du ikke takler uenighet, så la være å diskutere eller ta hatten din og forlat åstedet selv da vel!

Dette synes jeg heller ikke var noe snilt å si. Faktisk så skulle jeg ønske at vi sluttet å kalle andre duster og nek, eller verre ting.

Vi er voksne, så får vi pinadø prøve å oppføre oss som det, også.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat