Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-15, 21:31   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det snart jul?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å si at "det er på tide å begynne" høres litt pekefingrete ut for meg, altså, men det var kanskje ikke ment sånn.

Folk må jo gjerne gjøre det, om det er det de syns er best, men om man MÅ begynne i oktober for å bli ferdig, da er man enten ekstremt langsom, eller har en ekstremt overdimensjonert julefeiring. (Eller skal være høygravid, da er det selvsagt smart å ha det unnagjort )

Det er nok ikke på tide for alle, men det er på tide for meg, som både er ekstremt langsom, og ekstra langsom i år pga svangerskapet og tilhørende bekkenløsning, og altså den høygravide statusen som inntrer 2.12 eller noe sånn. Samt at vi altså tørker pinnekjøtt og fenalår selv, og da ER det på tide å begynne i oktober om det skal bli tørt til jul (og, vel, ja, jeg får spise fenalår i januar, de har med å spare til meg til ungen er ute)